Hannu Pelli

Siirryin rekrytoinnin maailmaan vuonna 2014 muuttaessani Yhdysvaltoihin Oahun saarelle opiskelemaan kahdeksi vuodeksi rekrytointia ja HR:ää. Valmistuttuani asetin tavoitteekseeni työllistyä rekrytoinnin pariin ja vuonna 2017 aloitin rekrytointiurani Tukholmassa.

Rekrytointiurani aikana olen auttanut yli 500 ammattilaista työllistymään ja tehnyt yhteistyötä erilaisten yritysten kanssa aina pienistä grillikioskeista maailman suurimpiin Fortune 500 korporaatioihin. Nykyään olen toinen Nawia Oy:n perustajista auttaen yrityksiä Nordic alueilla haastavissa asiantuntijarekrytoinneissa sekä rekrytointikonsultoinnissa.

Vuonna 2021 aloitin töiden ohella järjestämään koulutuksia niin kuluttaja - asiakkaille kuin yrityksille ja sittemmin olen kouluttanut yli 200 asiakasta ja useita kymmeniä yrityksiä niin yksityiseltä kuin julkiselta puolelta. Koulutukseni keskittyvät LinkedIniin, myyntiin, työnhakuun sekä rekrytoinnin kehittämiseen.

Olen saanut runsaasti kiitosta koulutusteni konkreettisesta sisällöstä, jossa keskitytään asiaan ja koulutettavien tietotaidon kartuttamiseen. Koulutusten lisäksi teen kaupallista yhteistyötä yritysten kanssa ja puhujakeikkoja.

Ole rohkeasti yhteydessä!